Tworzenie ofert, przetwarzanie zamówień oraz wysyłanie faktur bez konieczności wychodzenia z programu Outlook.
Dostęp do danych bezpośrednio z poziomu Microsoft Excel w celu aktualizacji zapasów, zamówień sprzedaży oraz zamówień zakupu. Możliwość dostosowania dokumentów wychodzących (oferty i faktury) w programie Microsoft Word.
Z Dynamics 365 Business Central jesteś w stanie znacznie usprawnić proces sprzedaży oraz skrócić czas realizacji zamówień dzięki możliwości zarządzania wszystkimi etapami sprzedaży z poziomu skrzynki odbiorczej Microsoft Outlook.
Definiowanie nabywców i dostawców jest niezwykle proste. Podczas tworzenia oferty, szczegóły dotyczące produktu oraz niezbędne ilości pobierasz z danych konta e-mail nabywcy. Następnie, w szablonie oferty w Microsoft Outlook wprowadzasz najistotniejsze informacje. Na końcu, w ciągu zaledwie kilku minut ostateczna wersja dokumentu jest gotowa do wysłania. Cały proces przebiega szybko i sprawnie, podobnie jak generowanie i wysyłanie faktury.
Użytkownik ma możliwość natychmiastowego wglądu w aktualizowaną na bieżąco historię transakcji nabywców i dostawców. Dzięki temu, jest w stanie pracować bardziej wydajnie oraz podejmować trafne i skuteczne decyzje biznesowe.
Z Dynamics 365 Business Central nie tracisz czasu na przełączanie między aplikacjami. Wszystkie niezbędne dane masz w zasięgu ręki, co ułatwia podejmowanie błyskawicznych działań, udostępnianie najbardziej kluczowych informacji, a także usprawnienie procesów obsługi klienta.
Mając bezpośredni wgląd w istotne dane z poziomu Microsoft Excel, możesz na bieżąco aktualizować zapasy, zamówienia sprzedaży oraz zamówienia zakupu. Integracja z Microsoft Excel pozwala na wykorzystanie przydatnych i wydajnych funkcji programu, takich jak na zbiorczy import/eksport oraz grupowe aktualizacje, a także analiza danych z wykorzystaniem wykresów i tabeli przestawnych.
Dostosowywanie i oznaczanie wszystkich dokumentów wychodzących, takich jak oferty i faktury, odbywa się w obrębie aplikacji Microsoft Word. Tworzenie, edytowanie i modyfikowanie układów raportu w formacie Microsoft Word odbywa się za pomocą edytora WYSIWYG.