Global Integration Apps

Aplikacje IT.integro dla firm międzynarodowych

Firma IT.integro działa na rynku IT od 30 lat. Z sukcesem przeprowadziła kilkaset projektów, zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Obecnie jest strategicznym partnerem Microsoft w Europie Środkowo-Wschodniej. Wśród jej klientów wiele firm to organizacje międzynarodowe, działające na całym świecie. Mierzą się one z wieloma wyzwaniami, jak chociażby:

  • synchronizacja danych,
  • wymiana informacji i dokumentów,
  • oddzielne bazy danych,
  • skomplikowane procesy transakcji handlowych wewnątrz grupy,
  • czy brak dostępności do aktualnych informacji na temat stanów magazynowych.

Global Integration Apps to zestaw aplikacji oferowanych przez IT.integro, które mają na celu rozwiązanie tego typu problemów i pozwalają na usprawnienie procesów wewnątrz grupy kapitałowej i nie tylko.

Jak działają Global Integration Apps?

Przekonaj się podczas prezentacji na żywo!

Aplikacje Global Integration Apps są dostępne
zarówno w modelu on-premises, jak i SaaS

Aby dowiedzieć się więcej lub uzyskać wersję próbną aplikacji, skontaktuj się z IT.integro
lub
jednym z 50 partnerów IT.integro, którzy działają na całym świecie.
Sprawdź też cennik Global Integration Apps i zobacz, który model licencyjny bardziej Ci się opłaca.

Global Integration Apps to trzy aplikacje

Master Data Management System

Master Data Management System

Aplikacja Master Data Management System jest skierowana do organizacji rozproszonych, grup kapitałowych, które korzystają z systemu ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central. Jest to narzędzie do zarządzania danymi podstawowymi.

Aplikacja powstała w odpowiedzi na potrzeby przedsiębiorstw zmagających się z:

  • trudnościami w przepływie informacji pomiędzy oddziałami,
  • oddzielnymi bazami danych,
  • brakiem standaryzacji danych podstawowych, np. BOM-ów, cenników, numerów zapasów,
  • niejednolitą bazą kontaktów, 
  • utrudnioną elektroniczną wymianą dokumentów (EDI),
  • brakiem jednolitych danych.

Synchronizacja danych, możliwość ich monitorowania i analizowanie to podstawa efektywnego zarządzania organizacją. Jeśli kadra kierownicza nie może porównać danych z różnych oddziałów przedsiębiorstwa ani dokładnie przeanalizować realizowanych procesów, nie może podejmować optymalnych decyzji.

Master Data Management System pozwala na tworzenie zestawów danych w ramach bazy danych systemu Dynamics 365 Business Central. Mogą być one replikowane do innych baz tego systemu.

Master Data Management System

Efektywna komunikacja w grupach kapitałowych

Główne korzyści z wdrożenia:

  • Automatyzacja wprowadzania zmian w obrębie całej rozproszonej organizacji
  • Zwiększenie przepływu informacji i polepszenie komunikacji pomiędzy oddziałami
  • Efektywne zarządzanie na podstawie analiz rzetelnych danych
  • Lepsze zarządzanie zapasami dzięki standaryzacji danych i możliwości porównania stanów w poszczególnych oddziałach
  • Obsługa Centrum Usług Wspólnych
  • Zakupy mogą być realizowane centralnie dla całej organizacji
  • Poprawa obsługi klienta dzięki automatycznej integracji informacji o danym kontakcie we wszystkich oddziałach organizacji

Advanced Intercompany 

Aplikacja Advanced Intercompany pozwala na sprawne przesyłanie dokumentów sprzedażowych i zakupowych w grupach kapitałowych, które korzystają z systemu ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central. Rozwiązanie dostarcza korzyści wynikające z systemu EDI oraz funkcjonalności wymagane do procesów w obszarze obrotów wewnątrzgrupowych – jest to m.in. śledzenie ilości i wartości towarów w drodze.  

Advanced Intercompany

Rozwiązanie dla grup kapitałowych

Dzięki aplikacji Advanced Intercompany przedsiębiorstwa mogą w łatwy i szybki sposób:

  • Tworzyć skonsolidowane sprawozdania finansowe dzięki usprawnionemu procesowi uzgadniania wartości towarów w drodze
  • Uzgadniać dokumenty zamówienia przed jego ostatecznym zatwierdzeniem w buforze przychodzących zamówień
  • Skrócić czas realizacji transakcji sprzedaży i zakupu w swoim systemie Dynamics 365 Business Central, zarówno na rzecz partnera jak i klienta końcowego
  • Zredukować liczbę błędów wynikających często z ręcznego przepisywania danych z różnych dokumentów

Intercompany Insights  

Rozwiązanie Intercompany Insights również powstało z myślą o przedsiębiorstwach rozproszonych, międzynarodowych. Aplikacja dostarcza rozszerzenie funkcjonalności zarządzania magazynem i zapasami. Firmy międzynarodowe, działające w różnych lokalizacjach, bazach danych oraz tenantach mają dostęp do stanów magazynowych w czasie rzeczywistym.

Intercompany Insights

Information shared across companies

Co zyskujesz dzięki aplikacji Intercompany Insights?

  • Płynną integrację z obszarem zapasów w systemie Dynamics 365 Business Central
  • Lepszą kontrolę i wgląd w stany magazynowe dla każdej lokalizacji w ramach grupy
  • Możliwość szybkiej weryfikacji dostępności zapasów według filii, lokalizacji, towaru czy jego wariantu
  • Bardziej efektywną reakcję na zapytania klientów dzięki dostępowi do aktualnych danych o stanach magazynowych
  • Optymalizację procesów uzupełniania zapasów w różnych lokalizacjach
  • Obniżenie stanów dla zapasów o niskim wskaźniku rotacji

Dowiedz się więcej o Global Integration Apps

Jeśli zainteresowały się nasze rozwiązania Global Integration Apps, sprawdź nasze zasoby wiedzy.
Znajdziesz w nich m.in.:

Darmowe e-booki

Dokumentację

Dostęp do wersji testowych aplikacji

Webinary

Wideo

TOP