Każdy biznes ma założenia i cele, do których osiągnięcia prowadzi strategia. Musi być ona jednak oparta na twardych danych. Aby zwiększyć skuteczność jej realizacji, trzeba wyznaczyć wskaźniki efektywności KPI dla mierzalnych celów. Monitorowanie ich pozwoli Ci na natychmiastową ocenę skuteczności aktualnych działań w kluczowych obszarach, a tym samym przyczyni się do szybszej reakcji na pozytywne lub negatywne efekty podejmowanych decyzji. Poznaj dobre praktyki branży retail.
Dynamicznie rosnąca konkurencyjność w branży retail powoduje przyspieszenie transformacji cyfrowej oraz adaptacji nowych technologii przez przedsiębiorców. Zauważają oni ogromne możliwości, jakie dają takie rozwiązania jak sztuczna inteligencja, chmura obliczeniowa, uczenie maszynowe czy big data. Zyskują one na popularności, a co więcej są dostępne w nowoczesnych systemach informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwami – jak system ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central.